מה את\ה מחפש?

איך מורידים אפליקציות באיזיברי?

ישנן שתי אפשרויות הורדה:
1.כנסו לאיזיברי דרך האינטרנט במכשיר - לחצו על Do' it easily!
2.סריקת ברקוד- השתמשו בסורק של הBBM והורידו אפליקציות!

בבלוג מאות אפליקציות וערכות נושא והכל בחינם :) השתמשו בבחירה לפי חודשים או בחלונית החיפוש.

חפשו אותנו בפייסבוק: easyberry

יום חמישי, 10 במרץ 2011

חברים יקרים- פנייה אישית.

 שלום לכם!
זוהי פעם ראשונה שאני פונה בפוסט ישירות אליכם - הגולשים.

אז ככה, הסיפור מאחורי האתר הזה הוא למעשה משימת העשרה שקיבלתי בלימודים ונשאבתי מהר מאד לתוך המטלה. במקרה רכשתי בלקברי וצללתי לתוך עולם הגאדג'טים. אני נהנה מזה ואני נהנה לסייע לכם.

נכון להיום אני עובד לבד על האתר. וכן, התמכרתי. :)  כל היום אני בתוך המכשיר, משתדל להשיב לכולם ולסייע לכמה שיותר אנשים. וזה לא פשוט. אני רוצה להודות לאותם אנשים שמפרגנים ושולחים הצעות ורעיונות ומסייעים בפתרון בעיות בצ'אט. זה עוזר לי. תודה רבה לכם.
זה משמח מאד לשמוע שאנשים נהנים מהבלוג ושהוא עוזר להם, ובעיקר שהם סיפרו לכל החברים שלהם ושלחו להם בBBM או בפייסבוק וסיפרו להם על איזיברי.

לגבי גרסא 6
גם אני הייתי סקפטי מאד בהתחלה וחיכיתי לקרוא ביקורות. מהארץ ומחו"ל. הגרסא נוחה מאד והיום פתחתי שירשור בפייסבוק בקבוצה של איזיברי|Easyberry שיסביר את היתרונות והחסרונות של הגרסא- אתם יותר ממוזמנים להגיב, לקרוא ולהחליט בהתאם.... האם לשדרג או לא.
בעיית הסורק בגרסא 6 נפתרה- העלתי פוסט עם סורק של AT&T שסורק הכל :) היו רגועים  :)

אתם מוזמנים לאיזיברי צ'אט (תסרקו את הברקוד בראש העמוד) ושם יענו לכם מיטב המומחים :) על שאלותיכם.
אני מקווה שתספרו ותשתפו אותי באפליקציות מוצלחות שיש לכם ואני אודה לכם בפומבי.
אשמח אם תעבירו את כתובת האתר בBBM או בפייסבוק. 

אגב, תשתמשו בסרגל שנפתח בתחתית העמוד במסך הראשי - יש בו רדיו, עדכונים, צ'אט, פייסבוקים למינהם, תרגום לשלל שפות וכו'....

תודה לכם 
עמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה