מה את\ה מחפש?

איך מורידים אפליקציות באיזיברי?

ישנן שתי אפשרויות הורדה:
1.כנסו לאיזיברי דרך האינטרנט במכשיר - לחצו על Do' it easily!
2.סריקת ברקוד- השתמשו בסורק של הBBM והורידו אפליקציות!

בבלוג מאות אפליקציות וערכות נושא והכל בחינם :) השתמשו בבחירה לפי חודשים או בחלונית החיפוש.

חפשו אותנו בפייסבוק: easyberry

יום שבת, 4 ביוני 2011

Loudtalks Cloud Push-To-Talk for Blackberry- טוקבוקס לבלקברי |talkbox לבלקברי

גדזון שחררו גרסה של talkbox לבלקברי!
מיועד לשיחות בין בלקברי לבלקברי .

כל שעליכם לעשות הוא להוריד את התוכנה מאיזיברי, להזין שם משתמש וסיסמא (לפי בחירתכם) ולפרסם לחברים מה השם שלכם. כך תוכלי ליצור איתם קשר.


  1. מרגע העברת ההודעה תוך שניה היא תתקבל בבלקברי השני!
  2. ניתן לשוחח עם יותר מ-100 אנשים בבת אחת
  3. ניתן להקליט שיחות והתכתבויות
  4. ניתן לחבר את התוכנה למחשב האישי שלכם
  5. כדי להפעיל את הווקי טוקי - לחצו על הלחצן בצידו השמאלי של המכשיר המתינו כשניה אחת והתחילו לדבר.
להורדה ישירה למכשיר - Do it easily
תהנו חברים 
ותפיצו הלאה... (LIKE)

בעיות נפוצות

  • ראשית נסו להתחבר לאפליקציה דרך רשת WIFI ולא להתבסס על רשת סלולרית.
  • לעיתים רשום שהסרבר לא יכול לרשום אתכם- הוא עמוס, נסו להרשם עוד שעה.
  • אם ברצונכם לקבל עוד מידע - פנו לאתר האפליקציה
  • מתוך הודעות שנשלחו אלינו, אנו יודעים שלעיתים האפליקציה מנתקת את עצמה ו\או מוחקת את האנשים- מקווים שבעדכון תוכנה שייצא בקרוב זה לא יקרה.
  • השארו מעודכנים..... דרך עמוד הפייסבוק של איזיברי




13 תגובות:

  1. יש לי גרסה 6
    ברגע שאני רוצה להירשם אני רושם את הפרטים שלי וזה רושם לי שלא ניתן להתחבר לסרבר מה עושים במצב כזה?

    השבמחק
  2. יש בעיה עם האפליקציה , כל הזמן הוא נותן הערה שהשרת לא זמין

    השבמחק
  3. נסו עוד שעה. ייתכן שהסרבר עמוס.

    השבמחק
  4. גם לי זה נתן הערה שהשרת לא זמין אבל אם מתחברים לרשת wifi זה עובד.
    אגב אהבתי ביותר!!

    השבמחק
  5. חברה תגדירו APN (התחליף הקרוב ביותר לWIFI דרך הרשת הסלולרית) בגרסה 5 אני לא בדיוק זוכר בגרסה 6 פשוט תקלידו TCP במסך הבית בחיפוש של אפשרויות זה יופיע
    שם משתמש וסיסמה בכל החברות בארץ צריך להישאר ריק והאימות מכובה
    צריך לסמן הגדרות APN מופעלות ולמלאת בסלכום unternetg באורנג' uinternet ובפלאפון אני לא זוכר (הדברים נכתבו מהזיכרון אם לא עובד תחפשו פרטים יותר מדוייקים בגוגל(

    השבמחק
  6. איך משתמשים אחרי ההורדה?

    השבמחק
  7. אין אפלקציה כמו Viber לבלקברי?

    השבמחק
  8. זה רק מבלקברי לבלקברי? או שיש אפשרות שאפשר עם בלקברי לאייפון או בלקברי לגלקסי?

    השבמחק
  9. אני זקוק לעזרה בהגדרה הנכונה -מי שיכול לעזור לי בבקשה תבוא עליו הברכה

    השבמחק
  10. איך אני מוריד את התוכנה לצחשב האישי

    השבמחק
  11. יש לי בעיה , כל פעם שאני סוגר את האפליקציה זה מוחק לי חלק מהרשימה , פיתרון מאד יעזור לי ! תודה !

    השבמחק
  12. אני עדיין לא מצליחה להתחבר לסרבר מה יכולה להיות הבעיה??? תודה!

    השבמחק
  13. גם לי זה מוחק את כל האנשים חוץ ממי שהוספתי ראשונה, מה עושים?

    השבמחק