מה את\ה מחפש?

איך מורידים אפליקציות באיזיברי?

ישנן שתי אפשרויות הורדה:
1.כנסו לאיזיברי דרך האינטרנט במכשיר - לחצו על Do' it easily!
2.סריקת ברקוד- השתמשו בסורק של הBBM והורידו אפליקציות!

בבלוג מאות אפליקציות וערכות נושא והכל בחינם :) השתמשו בבחירה לפי חודשים או בחלונית החיפוש.

חפשו אותנו בפייסבוק: easyberry

יום שבת, 12 במרץ 2011

עדכון גרסה OS6 ל-Blackberry ו9300 9700 וגרסה 5 ל9000, 8520, 8900!!!!


חברים יקרים! קראו את ההוראות עד סופן!


מהו עדכון גרסה?
עדכון גרסה מחליף את מערכת ההפעלה של המכשיר בגרסה חדשה יותר שכוללת אפשרויות חדשות כגון: מכשיר מהיר יותר, דפדפן טוב יותר ותצוגה גרפית יפה יותר ועוד.


איזו גרסה מותקנת במכשיר שלי?
על מנת לדעת איזו גרסה מותקנת במכשירכם כנסו ל"תפריט הראשי", "אפשרויות", "אודות" וכעת ראו מה המספר שרשום בשורה השלישית. אם רשום 5.0.0... הגיע הזמן לשדרג.

מתחילים...
1. הורידו והתקינו את התוכנה blackberry desktop manager על מחשבכם האישי. (התוכנה הרישמית של בלקברי)

2. הורידו והתקינו את עדכון הגרסה בהתאם לדגם המכשיר: blackberry 9700 blackberry 9000 8900 8520  blackberry 9300.

3.  לאחר התקנת עדכון הגרסה, מחקו את קובץ Vendor.xml מתוך:
בחלונות 32 ביט: C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader
בחלונות 64 ביט: C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\AppLoader

4. אתחלו מחדש את המחשב

5. חברו את המכשיר למחשב (באמצעות הכבל) וכנסו לתוכנה blackberry desktop manager. לחצו על הלחצן "מכשיר" ולחצו על "עדכן" ואז "קבל עדכון"

6.  כעת , אשרו את ההתקנה והמתינו כ20 דק' ( אנא לא לגעת במחשב או במכשיר בעת ההתקנה)

זהו.... סיימתם לעדכן את מכשירכם.
תהנו.


בגרסה 6 לא קיים סורק ברקוד לכן בתום התהליך הורידו  אפליקציית ברקוד ישירות למכשירכם מהלינק הבא  - Do it easily :)


תודה בהצלחה ותהנו :) 

114 תגובות:

  1. מומלץ בחום!!!!!!
    כל הכבוד עמית.... מבסוט עליך אש אחי!!!!!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. התקנתי את הכל, אבל לאחר שאני לוחצת על load os הוא לא מוצא את הOS הנכון ולא נותן לי אופציה להמשיך. (החלון של הסלקטור OS לא נותן לי אופציות)

    מה עושים?

    השבמחק
  4. כל הכבוד לאתר שמצא איך לחסור כסף חולים בלאקברי כמוני הגירסא 6 בחנות עולה 100שקל פה באתר יצא חינם כל הכבוד אתר פצצה

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. כשאני מורידה את ה-
    לחצו על הלינק הבא עבור 9700: Do' it easily for 9700
    זה מוריד לי טוב ואז כשאני נכנסת לתוכנה זה כותב לי שיש בעיה. מה אני עושה??

    השבמחק
  7. זה רק נראה ארוך.... כל בעיה בה אתם נתקלים ....כנסו לאיזיברי צ'אט ונפתור אותה יחד

    השבמחק
  8. עמית תודה על ההוראות ועל העזרה
    השידרוג הצליח ועובד מצויין

    כל הכבוד

    השבמחק
  9. ... אם כי הברקוד של BBM הפסיק לתפקד
    ???

    השבמחק
  10. נכון, כך החברה החליטה . אבל אם תרשום בחיפוש באתר : סורק


    תקבל אפליקציה שמתאימה לגרסה 6 -האייקון בצבע כתום.

    השבמחק
  11. איזה יופי
    תודה
    ושוב תודה על הבלוג הנהדר הזה

    השבמחק
  12. לא מצליח להוריד את התוכנה. לקראת סוף ההורדה זה כותב לי שהסרבר ריסט

    השבמחק
  13. פשוט מעולה !!
    דבר אחד יש לשנות בחלק ג'
    קודם לחבר את המכשיר ואז לפתוח את התוכנה BBSAK
    תודה רבה רבה !!

    השבמחק
  14. הלינקים שעובדים להורדה:
    http://www.filefactory.com/file/caf2d9c/

    http://hotfile.com/dl/109700805/b737943/9300jAllLang_PBr6.0.0_rel2229_PL6.6.0.189_A6.0.0.499.exe.html

    השבמחק
  15. האם הוראות אלו מתאימות לעדכון 9000 לגרסה 5?

    השבמחק
  16. אכן כן, עקבו אחר ההוראות

    השבמחק
  17. משהו יכול לעזור לי ? אני לא מצליחה להוריד ?????

    השבמחק
  18. http://hotfile.com/dl/109700805/b737943/9300jAllLang_PBr6.0.0_rel2229_PL6.6.0.189_A6.0.0.499.exe.html

    אחרי שהורדתי את הלינק הזה זה עושה לי בהתקנה erorr
    למה?

    השבמחק
  19. עמית שלום

    לא ניתן להצטרף לקבוצה בגלל שהיא הגיעה לכמות החברים הגבוהה . עשיתי הכל לפי המדריך אך אני בשלב של bbsak המחשב אינו מצליח לזהות load os ... מה עושים ??

    השבמחק
  20. היי, אני לא מצליחה להתקין את התוכנה השניה (גרסת התוכנה). אני מקבלת ERROR ולא ניתן להצטרף לקבוצה בצ'ט... מה עושים?

    השבמחק
  21. נסי להוריד אותה במחשב אחר ולהעביר את קובץ ההתקנה למחשב שלך.

    השבמחק
  22. היי, משום מה אני לא רואה את התגובה הקודמת שלי... בכל מקרה זה עבד והצלחתי לשדרג, תודה רבה על העזרה אתה פשוט תותח!!!!!
    הגרסה עובדת מעולה, והיא הרבה יותר מעניינת מהקודמת! רק בעיה קטנה, מאז השדרוג אני לא יכולה לקבל קבצים ב- BT... מה עושים?

    השבמחק
  23. ביצעת צימוד קודם?
    את צריכה להתחבר לBT של החבר (ראי עמוד טיפים) ואז לבצע החלפה.

    השבמחק
  24. יש לי בולד 9000 וכשאני מנסה load os זה לא מוצא לי את הos החדש שהורדתי ואני לא יודע איך למצוא אותו דרך התוכנה BBSAK
    מישהו יכול לעזור לי ??

    השבמחק
  25. לפני השדרוג הייתי נכנסת למדיה, ותחת אפשרויות בוחרת בקבלת קובץ דרך BT. עכשיו האפשרות לא קימת... יש דרך אחרת?

    השבמחק
  26. היי, הורדתי עכשיו את הגרסה 6 לבלקברי, משום מה הגעתי לחלק ג' וכשאני מחברת את המחשב למכשיר אני לא מצליחה לפתוח את BBSAK, מישהו יכול להסביר לי למה?

    השבמחק
  27. אחלה דבר!! אבל מישהו יודע אם יש ערכות נושא לסיפור הזה?

    השבמחק
  28. איזו שאלה מצחיקה!
    הכנס לעמוד ערכות הנושא שנמצא בראש העמוד!

    השבמחק
  29. סליחה על הבורות.. אבל מה זה bbsak??

    השבמחק
  30. היי, מישהי רשמה:
    התקנתי את הכל, אבל לאחר שאני לוחצת על load os הוא לא מוצא את הOS הנכון ולא נותן לי אופציה להמשיך. (החלון של הסלקטור OS לא נותן לי אופציות)

    גם לי זה עושה את הבעיה הזו.
    מה עושים? תודה מראש :)

    השבמחק
  31. היי, אין לי אפשרות ללחוץ על הloud os , זה לא מזהה את המכשיר, הכנסתי וניתקתי מספר פעמים ועדיין אין זיהוי.. מה ניתן לעשות?

    השבמחק
  32. העדכון פצצה עובד חלק מבסוט עליכם יש לי רק בעיה להיכנס לפורטל של אורנג' טיים אחרי השדרוג,מופיע לי ERORR כלשהו מישהו מכיר?

    השבמחק
  33. תודה הצלחתי הכל חוץ מתקלה קטנה.... הבלק תקוע במסך העלייה שלו, יש לי בלק בולד 9000 עדכנתי לגרסא 5 האחרונה ביותר.... אשמח לעזרתכם, אין לי כרגע פלאפון חח

    השבמחק
  34. ביצעת את הליך ההתקנה כבר? אם כן, אתחל את המכשיר ע"י הוצאת סוללה. אם לא, נתק את המכשיר, אתחל אותו והתחל את התהליך שנית.
    במידה ווביצעת את הדברים הנ"ל, אמור לי מה מצבך ומה אתה רואה על המסך.

    השבמחק
  35. היי
    הורדתי את גירסה 6 אבל הסורק של ה bbm לא עובד לי, מה עושים?

    השבמחק
  36. רשום בחלונית החיפוש :סורק ברקוד.
    הורד את האפליקציה שמופיע שם :) תהנה!

    השבמחק
  37. אחרי השדרוג אין אפשרות לקבל קבצים ב BLUETOOTH, מה עושים?

    השבמחק
  38. האם בצעת צימוד)זיווג עם המכשיר השני? פשוט תשלח קובץ וןזה אמור לקבל אותו ישירות.

    השבמחק
  39. שלום!!
    הגעתי עד לשלב שהמחשב אמור לזהות את הגירסא של ה 9300 כשאני לוחצת על LOAD OS הוא ממשיך למסך ששואל על PC אך אינו נותן אופציה לשמירה
    אפשר עזרה???

    השבמחק
  40. היי, למי שאין מחשב pc אלא mac מה עושים?

    השבמחק
  41. אחרי בחירת הload os אני מגיעה למסך שהכותרת שלו היא communication port selection וזה לא נותן לי לבחור את הconnection מה עושים???

    השבמחק
  42. עדכני את הגרסה לא דרך הBBSAK אלא דרך הדסקטופ מנגיר - התוכנה הרישמית של בלקברי.
    אחרי שהתקנת את הגרסה על המחשב, הדסקטופ ישר יזהה אותה ויציע לך לשדרג :)

    השבמחק
  43. אם אין לי חבילת bb זה אמור להפריע בשדרוג תוכנה?

    השבמחק
  44. יש לי את הבולד 9700 ואני לא מצליח להיכנס LOAD OS למרות שאני מנתק כל פעם את ה-USB
    מה עושים??

    השבמחק
  45. אין לי שירות מה אני עושה זה לא מתקין לי...
    אני בלי שום חברה סלולרית אני עם ביגטוק...

    השבמחק
  46. יש לי בעיה... כשאני בוחר את הגירסא הנכונה הוא פותח לי את "אשף טעינת היישומים" ושכאני מסיים להתקין את זה הוא אומר לי ש"תוכנת המכשיר שלך עודכנה בהצלחה" ובתכלס הבלקברי נשאר תקוע על OS 5?! מה עושים?!

    השבמחק
  47. היי, העניין לא עובד לי, לא מהמערכת הפעלה של הבב דסקטופ ולא מה בבסאק ף) הכל מותקן לפי ההוראות ועדיין נותן לי שגיאה שמודול לא מתאים או משהו כזה, מה עושים? בב 9700

    השבמחק
  48. האם התקנת את שתי התוכנות על המחשב? כלומר לא רק להוריד את להתקין אותם על המחשב.

    עם הדסקטופ מנג'ר -תחבר את הכשיר ותמתין ואז תראה נקודה אדומה על עדכון גרסה.

    השבמחק
  49. יש נקודה אדומה... ושם זה אומר את עניין המודול.. מותקנות שניהם...

    השבמחק
  50. כן... ושם הוא רושם את ההודעה פעם אחר פעם בשלב האחרון לדעתי לאחר שהוא מבקש מייל או לא להרשמה לעדכונים למייל... ישך לך מייל לשלוח פרינט סקרין אולי?
    One or more modules could not be resolved.!!!!

    השבמחק
  51. עשיתי את כל השלבים הגעתי לשלב שצריך ללחוץ על ה Load os ואין אפשרות ללחוץ עליו מה אני עושה?

    השבמחק
  52. עשיתי את כל השלבים אין לי אפשרות ללחוץ על הסימון load OS אי אפשר פשוט אפשר לקבל עזרה תודה?

    השבמחק
  53. איך אני יכולה לדעת איזה גירסה os יש לי? ואגב זה מוחק סמסים?

    השבמחק
  54. אתם הכי אלופים בעולם!!!! האתר הכי מעולה שיש

    השבמחק
  55. חברים - אם לא הצלחתם לעדכן דרך הביביסאק, אתם מוזמנים לעדכן דרך הדסקטופ מנג'ר. גם קל ופשוט. פשוט תשאירו את המכשיר מחובר כאשר התוכנה פועלת והוא יציע לכם לעדכן גרסה.

    השבמחק
  56. אחרי שאני מתקין את הגירסה הזאת האנשי קשר והזיכרונות שלי נשארים או שאני יצטרך לייבא אותם מחדש?

    השבמחק
  57. היי חברים יקרים
    ממש מעולה אונם וקצת יש קושי בזיהוי מכשיר יח דעם זאת אחלה תוכנה
    אגב אומנם ובטוח שיודים אבל לאילו שלא ניתן להוריד אפליקציות דרך ה APPWORD למי שיש חבילת BB
    אחלה אפליקציות יש שם

    השבמחק
  58. בAPPWORLD זה עולה כסף ובדרך הזאת לא אבל עדיין לא ענית לי על השאלה עם זה מאפס לי את אנשי הקשר או לא

    השבמחק
  59. יקירי , זה לא עולה כסף . פשוט תדלג הלאה.
    השדרוג לא מוחק אנשי קשר.

    השבמחק
  60. הורדתי את ההתקנה של הגרסה אבל זה לא נותן לי להתקין אותה,
    אפשר עזרה?!

    השבמחק
  61. תודה רבה רבה!

    השבמחק
  62. תודה רבה וכל הכבוד,
    עובד נהדר בCurve פרט ל:
    מדי פעם המכשיר שואל Roaming Callback - איך מבטלים?
    בחיפוש בעברית יש בלאגן בשמות - לא מפריע.

    השבמחק
  63. אהלן חברים ...

    קודם כל רציתי להגיד תודה על ההשקעה .

    יש לי כמה בעיות :
    א. הדסקטופ לא מתריע לי שיש גרסה חדשה.
    ב. :\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\AppLoade לא קיים אצלי, אני לא מוצא אותו במחשב...

    אשמח לעזרה בהקדם , בתודה מראששש

    השבמחק
  64. דרך איזו תוכנה אתה מעדכן?

    השבמחק
  65. מאיפה אני מוריד איזיברי למחשב ?

    השבמחק
  66. רשום:

    כנסו לאיזיברי דרך המחשב האישי שלכם. (ולא דרך המכשיר)

    השבמחק
  67. הורדתי את BBSAK לחצתי אישור על הסיסמה זה רשם לי שזה לא מזהה כדי להמשיך צריך ללחוץ על OK לחצתי ואז יצאתי מהתוכנה הפעלתי מחדש הכנסתי את הקבל נכנסתי ל BBSAK נפתח לי החלון אבל אני לא מצליחה ללחוץ על LOAD OS מה אני עושה?

    השבמחק
  68. שאלה: לאחר השדרוג הכול עובד חוץ מהאימייל.לא מקבלת את המיילים מכשיר. ( על אף שהמכשיר מזהה את הwiifi , וניתן להתחבר לאינטרנט/אפליקציות וכו.. )

    השבמחק
  69. למה אחרי שהתקנתי הכל המכשיר עשה ריסטרט הכל זה נראה שההתקנה הושלמה בהצלחה אני בודק לראות את הגירסא שלי וזה מופיע לי עדיין גירסא 5 ?
    מישהו יודע למה זה ככה ?

    השבמחק
  70. i cant access the LOAD OS - says error to os found , "please install an OS on your phone".. help

    השבמחק
  71. התקנתי והכל- אבל כשהטלפון של עברית לא רואים תאריך!! :( רואים רק MM D

    השבמחק
  72. שלום לצוות ותודות על העבודה היקרה.
    יש לי שני בעיות:
    1.דרך התוכנה של BB הוא לא מזהה לי אוטומטית שיש לי עידכון למה?
    2.אם אני מנסה דרך ה BBSAK אחרי שאני אומר לו LOUD OS הוא שואל אותי באיזה PORT המכשיר מחובר אבל לא נותן לי אפשרויות ואני לא יכול להתקדם למה?
    ברשותי 9700 בולד.
    בתודה מראש

    השבמחק
  73. הצ י ל ו ! אני מבקש להודות לך על הנחיות הורדה והתקנה מצויינות של גרסה 6 . הורדתי התקנתי ושכחתי ברוב טמטומי את הסיסמה שהכנסתי בתהליך הגיבוי בדסקטופ ועכשיו אני לא יכול לשחזר את הגיבוי שעשיתי לפני ההתקנה . מה עושים ???

    השבמחק
  74. לאחר הרבה הסתבכויות הצלחתי להוריד את העידכון אבל אני לא רואה שום שינוי וגם כשאני בודק באודות גירסה עדיין מופיעה לי גרסה 5 מישהו יכול לעזור לי?

    השבמחק
  75. אז ככה... עשיתי את כל לפי ההוראות וזה ממש לא עובד
    קודם כל את הקובץ (:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\AppLoade) הוא לא קיים בכלל... דבר שני אני רואה שלכולם יש בעיה עם ה:LOUD OS והתוכנה השניה שהורדתי זה אומר רק OK ולא נכנס לשום דבר... אפשר לעשות משהו בנידון או לשכוח מגרסא 6? אשמח עם תעזור תודה מראש!

    השבמחק
  76. זה לא מוצא לי את המכשיר בביבייסיק ואני גם לא יכול להתחבר לצט שלכם כי אני לא מנו לשום רשת חברתית

    השבמחק
  77. לכל מי שהיתה בעיה כלשהיא עם הביביסאק, אני ממליץ להתקין דרך התוכנה המקורית של הבלקברי - blackberry desktop manager. התוכנה ניתנת להורדה וכל שעליכם לעשות הוא להתקין את חלק ב (עדכון הגרסה) במחשב שלכם ולאחר מכם לחבר את המכשיר והדסקטופ מנג'ר יזהה את העדכון גרסה ויעשה זאת באופן עצמאי.
    נסו ודווחו לנו.

    השבמחק
  78. מצטרפת לTK ..גם אני התקנתי את הכל, אבל לאחר שאני לוחצת על load os הוא לא מוצא את הOS הנכון ולא נותן לי אופציה להמשיך. (החלון של הסלקטור OS לא נותן לי אופציות)
    מה עושים?

    השבמחק
  79. שלום,
    עדכנתי את המכשיר שלי, 9700 ועכשיו אין לי תאריך במסך הבית.
    מדוע?

    השבמחק
  80. אני מנסה להתקין את הגרסא 6 על בולד 9700 ובזמן ההתקנה זה נותן לי שגיאה שאומרת להגדיר משהו בצריכת החשמל , אני פועל לפי ההוראות וזה עדיין לא נותן לי להמשיך להתקין

    השבמחק
  81. היי, התקנתי את גרסה 6, ועכשיו יש לי בעיות בלקבל ולעהביר קבתים בבלוטוס.. הורדתי גם את הסורק ברקודים כמו שהיה כתוב במדריך והוא נכנס לי לקורא אבל לא מצליח לקרוא... אולי יש לכם תשובה בשבילי??

    השבמחק
  82. כבר שאלו את זה אבל לא ראיתי תשובה
    מישהו יודע למה אחרי עדכון לא מופיע במסך הבית תאריך
    ובמקום d mmm
    ???

    השבמחק
  83. אהלן
    התקנתי את תוכנת blackberry desktop manager והוא לא מזהה לי את המכשיר מה אני אמור לעשות?!

    השבמחק
  84. שלום,
    פעלתי לפי ההוראות אבל מיד אחרי האיתחול שאני מעלה את הדקטופמנגר ולוחץ על עידכון הוא לא מוצא שום דבר חדש. יש למישהו רעיון?

    תודה

    השבמחק
  85. התקנתי את הגירסה בדיוק ע"פ ההוראות עובד מצויין.
    תודה

    השבמחק
  86. מזהה הקובץ RAM הזה שלא נותן לי להמשיך את העדכון ?!

    השבמחק
  87. זה יכול איכשהו לפגוע בחבילת Blackberry Data Plan שעושים בחברה ולפגוע בBBM או בתשלום ?


    תודה:)

    השבמחק
  88. שלום, התקנתי את העדכון על המחשב אבל אין לי את התיקיה apploader

    מה לעשות ?

    השבמחק
  89. אני לא יודעת מה לעשותתת .. הורדתיא ת כל הערכות למחשב ועשיתי התחלה מחדש חיברתי את הפלאפון וזה לא הראה לי שום תוכנה שהשם שלה זה Bblackberry desktop manage :\ מה עושים ?

    השבמחק
  90. הורדתי הכל עשיתי הכל כמו שצריך מחקתי את הקובץ שאמרו למחוק..
    ובתוכננה של הבלאקברי במחשב הוא לא מוצא לי לי עדכונים...
    מה עוווושים?! דחווף דחווף (:

    השבמחק
  91. שלום,
    שידרגתי את הגירסה בהצלחה, אך יש לי בעיה עם התצוגה, התאריך בפינה השמאלית למעלה מופיע לי בתור אותיות, ובחלק מהמסכים התמונה קטועה מצד ימין, כאילו הרזולוציה לא מתאימה.
    מה עלי לעשות בשביל לסדר את זה

    השבמחק
  92. שלום. ביצעתי את כל מה שרשום במדריך. (ברשותי curve 9300). הורדתי את ה Desktop Manager ואת עדכון הגרסא לפי הלינק שנתתם.
    לאחר ההתקנה בצעתי ומחקתי את קובץ Vendor ואחרי זה כשחיברתי את המכשיר והפעלתי את התוכנה ואני מבקש לעשות עדכון.. מכשיר--> עדכן. התוכנה אומרת שאין כזה.. לחצתי על הצג גרסאות אחרות, וזה מציג בכוכבית רק גרסאות למנוי בלקברי..

    למישהו יש פיתרון? למרות שאני מפרסם בחצי שנה איחור?

    השבמחק
  93. העדכון מעולה אבל יש בעיה וזה שהדפדפן לא עולה לי ניסיתי מכל מקום אפשרי מה לעשות ?

    השבמחק
  94. שלום,
    התקנתי את העדכון גרסא בהצלחה..
    אני יודעת שהגרסא משנה את השפה לאנגלית .. אבל אני גם לא מצליחה להקליד בעברית ולא מצליחה לשנות את זה.. ניסיתי דרך ההגדרות והשפה היחידה שיש לי שם זה אנגלית.. מישהו יכול לעזור??

    השבמחק
  95. למה אני מצליח להוריד את הblackberry desktop manager ??

    השבמחק
  96. אני לא מבינה איק עושים?!?!?!? שאני עושה מכשיר ואז עדכן אומרים לא שלא נמצאו ושאם יהיה גרסה חדשה יכתוב לי איימיל מה עושים?????????????????????????????????????

    השבמחק
  97. שלום איזיברי... כמה שאלות לפני שאני מתקינה:
    יש לי 9700, במידה אני מתחרטת- יש דרך להחזיר את הגירסה 5?
    אם מופיעות לי תקלות, ניתן לגשת עם זה לחברה הסלולרית שלי לתיקון?
    האם לכל הבעיות שהועלו כאן כמו- תאריך לא תקין, עברית הפוכה ודברים כאלה- יש לזה פיתרון?
    המון המון תודה מראש :)

    השבמחק
  98. באיחור אופנתי אני מעוניין לעדכן גרסה בבלקברי 9000 מגרסה 4.6 לגרסה 5.0 (הכי חדש שמתאים למכשיר)...
    אחרי שאני עושה את הכל הוא כותב שאין גרסה חדשה. מה עושים???????????????????????????????

    השבמחק
  99. העדכון גורם למחיקת המכשיר?????????

    השבמחק
  100. עזרה!!לא מצליח להתקין whats up ,כל הזמן נתקע בשלב של הכנסת מספר , מה עושים??

    השבמחק
  101. כשאני עושה "עדכן" הוא כותב לי שאין עדכונים אך רשום לי בתוכנה 5.0.0 עזרהההה

    השבמחק
  102. איפה אני מוצא את הקובץ שצריך למחוק במערכת הפעלה של מק??

    השבמחק
  103. היי חברים, הבלקברי לא קבל את הקוד שלי. בקיצור, כל הזכרונות שהיו על המכשיר נמחקו. אני עיתונאי, היו לי אלפים, הם חשובים לי מאד. האם ישנה דרך לשחזר?

    השבמחק
  104. היי
    הורדתי את הגרסה של 6 והכל עובד מצויין.
    ליד האיקון של הבטריה בתצוגה משמאל למעלה אמור להופיע התאריך, מסיבה לא ברורה רשום: d mmm,ד
    כאילו אמורים להגדיר את השעה אבל אני לא מצליח להבין מאיפה.
    שנכנסתי להגדרות שעון, השעון שמה מוגדר.
    איך מתקנים זאת ?

    השבמחק
  105. מזה הוא מראה לי שאני צריך ליהיות מינוי של בלאק ברי?

    השבמחק
  106. אני כבר לא יודעת מה לעשות. ממששששש אודה אם מישהו יוכל לעזור לי.
    מכשיר הבלקברי בולד שלי הלך לעולמו בטרם עת בשל מסך שאינו נדלק. אני נמצאת כרגע בחו"ל לתקופה די ארוכה ומישהו מהחברים שלנו הואיל בטובו לתת לי מכשיר CURVE 8520 שהוא לא צריך עד שאתקן את שלי. הבעיה היא, שהמכשיר לא מאפשר לי חיבור לWI FI.
    כל פעם שאני מנסה להפעיל את הווי פיי קופצת לי הודעה שאומרת :אין אפשרות להתחבר לWI FI!
    זה מתסכל נורא, ניסיתי הכל, עדכנץי תכנה על פי ההוראות המאוד ברורות שלך פה (בהזדמנות זו-תודה) אבל כלום לא עוזר. אני אבודה. עזרה בבקשה :-((((

    השבמחק
  107. עדכנתי לגרסה החדשה ביותר ולא נותן לי להכנס לפייסבוק ולאינרטנט בכלל למה שאני לוחץ על זה זה כותב לי כמה מילים באנגלית \\

    השבמחק
  108. למה נעלם לי העיברית?
    יש לי רק אנגלית בשפות

    השבמחק
  109. יש לי בלקברי מ at&t וכולו באנגלית, אני רוצה להפוך את כולו לעברית איך אני עושה את זה?

    השבמחק
  110. אני בא להתקין את העדכון אבל הוא אומר לי שרק בעלי מנוי יכולים להתקים מה זה אומר??????

    השבמחק
  111. מה זה אומר רק בעלי מנוי יכולים להתקין את העדכון?????

    השבמחק
  112. צ'אט, יש צ'אט? אני צריך דחוף!!

    השבמחק